tirsdag den 19. februar 2013

Striber til Jonathan

Da jeg begyndte på denne sweater, var jeg VIRKELIG i tvivl om farver osv. ISÆR var jeg i tvivl om den hvide stribe. Det er jeg i øvrigt stadig... Og hvis jeg ikke var doven, ville jeg pille det hele op og fjerne den - for det var da en dårlig idé!

MEN ansigtsudtrykket på ejermanden af den nye sweater, da han fik den på, gjorde det hele lige meget. Så nu har jeg besluttet mig for, at jeg vil leve med de hvide striber.

Der gik lang tid, før dét smil forsvandt... :)
Jeg har brugt en opskrift fra Hendes Vcrdens hjemmeside, som I kan se HER.
Jeg har egentlig bare brugt opskriften som vejledning og inspiration.

Stribevejledningen har jeg ikke helt fulgt - jeg har gjort den en lille smule længere i den mindste str. så den bedre passede til Jonathan. 
Jeg har brugt DUO garn, igen købt hos yndlingsgarnbutikken Tante Grøn
Garnet er dog ikke købt specielt til dette formål - det er rester fra andre projekter gennem årene. 

Sweateren til Jonathan udgør så færdig strik nr. 10, i 2013.

Jeg er nu kommet til den konklusion, at jeg synes den er meget sød. Og det er en supergod måde, at få bragt lidt ned på garnsamlingen.

Jeg overvejer lidt, om jeg skal springe ud i at lave en Give-Away, hvis og når jeg når 50 faste læsere - jeg skal bare lige finde en præmie frem. Så er der i hvert fald varslet lidt om dét. :)


Håber I alle får en dejlig dag. 

Over and Out
Ivalusen




1 kommentar: