onsdag den 25. september 2013

Med hovedet på bloggen...

Jeg synes det var en fin overskrift, eftersom jeg ikke har været synlig på bloggen i meeeeget lang tid (læs: alt for lang tid).. Men ikke desto mindre er jeg fast besluttet på, at jeg igen er tilbage..

Der er sket maaange ting siden sidst. Og jeg tænker, at jeg tager en begivenhed ad gangen og blogger lidt om det. Selvfølgelig blandet lidt med, hvad der er aktuelt hos mig.

Kreativiteten er ikke helt i top endnu, da jeg er startet i skole efter endt barsel - og når jeg er hjemme, så er det ungerne jeg bruger min tid på.
Det er sindssygt hårdt at starte i skole - men jeg nyder det nu også lidt. Eva Luna starter i dagpleje om 3 uger og i mens går far hjemme på barsel og hygger med hende...

....

I juni måned var jeg, sammen med 11 andre dejlige damer til blogtræf i Designkartellet. Vi var ikke mange nej, men det gav også anledning til at hygge os endnu mere med flere. Træffet var arrangeret af Anne-Sofie og Mette.
De havde samlet en MASSE sponsorgaver fra følgende:

Anne Black
Panduro Hobby
Ib Laursen
Egmont Magasiner
Bonnier
Fredsted Te
Creas
Retrovilla 
Grød
Kähler
Seerup & Tranberg
Anne Dorthe
Malika & Rosa
Lucie Kaas
Rikke Krarup-Hansen
Anne Rævehøj Jensen
MiniMegaDesign
Odense Marcipan
Maya
Heimat
Qualy
Just White
Søstrene Grene
Fnug

Lækre, lækre, LÆKRE sager!!!
Nu følger der så lidt billedspam fra dagen, lidt efterfølgende og nogle af tingene i brug... :)




Blogtræffets yngste deltager...

Tilføj billedtekst

Neglelak fra FNUG taget i brug...

Æggebægre fra LUCIE KAAS til pynt på hylden.. Tages dog jævnligt ned til brug..



Tilføj billedtekst


Alle tingene samlet...









Ingen kommentarer:

Send en kommentar