onsdag den 22. maj 2013

Kaffe i koppen, baby der sover...

Og mor må se at få gang i bloggen igen.

Nu er babyboblen vidst ved at være brudt. Eva Luna bliver gal når hun ligger ned - for hun vil meget hellere sidde op (med støtte fra mor eller far) og kigge sig omkring...
Vi er også kommet over en lang periode (1,5 måned) med kolik (troede vi det var).. Jeg fik nok af at være sur og trist og ked af at min baby var ked af det; så jeg tog hende med til kiropraktor.
Det viste sig så, at stakkels Eva Luna havde nogle spændingsknuder mellem de to øverste nakkehvirvler. Det har gjort at hun har skreget næsten KONSTANT i alle vågne timer og har sovet enormt dårligt.
Og nu efter 3 behandlinger, har jeg den dejligste, mildeste, glade og tilfredse baby. Utroligt hvor lidt der skal til, for at få 'repareret' sådan nogle små pus. Nogle tryk her og der og VUPTI så er man glad og sover godt og har faktisk en god døgnrytme... Nu skal hun så bare vænnes til at sove i vuggen ;)

Pga ovenstående har jeg svigtet min blog - men jeg har absolut været aktiv på InstaGram - så kig endelig forbi IG og kig, hvis du er interesseret ;) (ivalusen).


Der har da været plads til lidt kreative sysler og lidt strikkeri...
Jeg har fået strikket en cardigan til Eva Luna, samt en hue, da hun selvfølgelig ikke kunne passe dem, jeg strikkede FØR fødslen ;)





Opskrifterne er fra hæftet: Babystrik på Pinde 3, af Lene Holme Samsøe

Som strikket på ;)
Men jeg blev ret hurtig utilfreds med de lyserøde knapper, da de er kridhvide i midten - og cardigan'en er råhvid - ikke en god kombi for mig. Så de blev skiftet ud...


MEGET bedre :)

Jeg har også syslet lidt med øreringe, barnedåbsinvitationer og neglelak - men det vil jeg gemme til et nyt indlæg.

Jeg har i øvrigt en Give-away på højkant inde på Instagram - så kig ind og deltag.

Hav en fantastisk dag.

Ivalusen

2 kommentarer:

  1. Sikke en lækker lækker baby Ivalu!!!! Og smuk cardigan og putte hende i :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Camilla :) Hun er også bare dejlig... Specielt efter skrigeturene er slut ;)

    SvarSlet