mandag den 27. maj 2013

Sundt med sundt på

Jeg har fået samme idé som så mange andre. At nu skal der spises sundt og jeg vil i form igen. Før graviditeten med Eva Luna, var jeg faktisk kommet i rigtig god form - og nu, ja. Efter bækkenløsning og mange andre gener under graviditeten, så er formen der bare SLET IKKE længere..
Men jeg er da gået i gang med træningen - og nu skal kosten så bare lige følge med ;)

Ud med søde sager. Og mig, som er en 'sucker' for kage, slik og andre søde sager - ja jeg fandt et alternativ!


Jeg gik på Google og søgte på sunde kager og fandt denne: Kokos/banan muffins.


Opskriften kan varieres i det uendelige, både med mørk chokolade og havregryn i stedet for dadler, eller med figner i stedet for dadler.. Ja, kun fantasien sætter vidst grænser her.

Jeg serverede den med en klat græsk yoghurt 2% til (pyntet med et par sukkerhjerter).

Det faldt i god jord i vores lille hjem. 


Hav en god dag. :)

Ivalusen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar